Articole/Știri - Avocat REGISTRUL COMERȚULUI Oradea - Inființare firmă Oradea/ Modificări firmă Oradea
Avocat REGISTRUL COMERȚULUI Oradea - Inființare firmă Oradea/ Modificări firmă Oradea
publicat la data 24 ian. 2025, scris de Vlad Domocos
Cu o experiență de peste 6 ani în ceea ce privește asistarea și reprezentarea clienților în fața Registrului Comerțului, avocații Biroului de avocatură Domocoș (avocat înființare firmă Oradea) vă pot ajuta în realizarea următoarelor operațiuni la Registrul Comerțului:
1.ÎNFIINȚARE FIRMĂ (Înființare SRL, SA, II, PFA, IF etc) – avocat înființare firmă Oradea:
a) asigurăm consultanță juridică inițială [ alegere CAEN rev. 3 pentru activitatea/activitățile desfășurate; regim fiscal (micro, impozit pe profit etc), regim TVA, autorizații speciale etc];
b) rezervăm denumirea;
c) redactăm actele constitutive ale societății, formularele/anexele necesare;
d) înregistrăm dosarul la Registrul Comerțului și urmărim soluționarea acestuia;
e) primim și vă comunicăm actele eliberate de Registrul Comerțului;
*având în vedere că înființarea societății reprezintă primul pas în ceea ce privește un business, în calitate de avocați, vă stăm la dispoziție și pe perioada desfășurării activității, prin intermediul serviciului de consultanță juridică permanentă, la care se adaugă serviciul redactare contracte și recuperare creanțe;
**de asemenea, la nevoie, avocații Biroului Domocoș asigură realizarea legăturilor cu alți profesioniști consacrați: notari publici, executori judecătorești, consultanți fiscali, experți contabili, programatori (IT), manageri marketing etc
a) asigurăm consultanță juridică inițială [ alegere CAEN rev. 3 pentru activitatea/activitățile desfășurate; regim fiscal (micro, impozit pe profit etc), regim TVA, autorizații speciale etc];
b) rezervăm denumirea;
c) redactăm actele constitutive ale societății, formularele/anexele necesare;
d) înregistrăm dosarul la Registrul Comerțului și urmărim soluționarea acestuia;
e) primim și vă comunicăm actele eliberate de Registrul Comerțului;
*având în vedere că înființarea societății reprezintă primul pas în ceea ce privește un business, în calitate de avocați, vă stăm la dispoziție și pe perioada desfășurării activității, prin intermediul serviciului de consultanță juridică permanentă, la care se adaugă serviciul redactare contracte și recuperare creanțe;
**de asemenea, la nevoie, avocații Biroului Domocoș asigură realizarea legăturilor cu alți profesioniști consacrați: notari publici, executori judecătorești, consultanți fiscali, experți contabili, programatori (IT), manageri marketing etc
2.MODIFICĂRI FIRMĂ (modificări SRL, SA, II, PFA, IF etc) – avocat modificări firmă Oradea:
a) schimbare denumire firmă;
b) cesiune (“transmiterea) de părți sociale/ preluări societăți;
c) schimbare administrator;
d) autorizare coduri CAEN/ modificare obiect de activitate;
e) actualizarea coduri CAEN rev 3 Oradea/ actualizarea obiectului de activitate – ATENȚIE – începând cu data de 1 IANUARIE 2025, toți profesioniștii înregistrați la Registrul Comerțului AU OBLIGAȚIA să își actualizeze codurile CAEN conform Rev. 3 –
*nu ți-ai actualizat codurile CAEN conform Rev. 3? Citește articolul dedicat acestei noi obligații – Cum actualizez codurile CAEN conform Rev 4?
f) modificare sediu;
g) declarare/înființare punct de lucru;
h) majorare sau reducere capital social;
a) schimbare denumire firmă;
b) cesiune (“transmiterea) de părți sociale/ preluări societăți;
c) schimbare administrator;
d) autorizare coduri CAEN/ modificare obiect de activitate;
e) actualizarea coduri CAEN rev 3 Oradea/ actualizarea obiectului de activitate – ATENȚIE – începând cu data de 1 IANUARIE 2025, toți profesioniștii înregistrați la Registrul Comerțului AU OBLIGAȚIA să își actualizeze codurile CAEN conform Rev. 3 –
*nu ți-ai actualizat codurile CAEN conform Rev. 3? Citește articolul dedicat acestei noi obligații – Cum actualizez codurile CAEN conform Rev 4?
f) modificare sediu;
g) declarare/înființare punct de lucru;
h) majorare sau reducere capital social;
3.SUSPENDAREA, DIZOLVAREA ș RADIEREA SOCIETĂȚII
4. ALTE ACTIVITĂȚI ÎN LEGĂTURĂ CU REGISTRUL COMERȚULUI:
a) solicitare certificate constatatoare;
b) solicitare informații;
c) solicitare copii etc.
a) solicitare certificate constatatoare;
b) solicitare informații;
c) solicitare copii etc.
*avocații din Biroul de avocatură Domcooș au expertiză și în ceea ce privește înființarea asociațiilor și fundațiilor – ONG- pentru mai multe informații, vă sugerăm articolul dedicat: - Cum pot înființa o asociație/fundație? – avocat înființare asociație Oradea.
Pentru orice detalii privind operațiunile la Regitrul Comerțului, un avocat din Oradea specializat în înființarea și modificarea socităților (firmelor) vă stă la dispoziție – pentru datele de contact, click aici.